[vmchecker-dev] sql-schema

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Fri Jun 19 09:44:06 EEST 2009

2009/6/19 Claudiu-Dan Gheorghe <claudiugh at gmail.com>:
> Salut,
>
> Eu m-am gandit la un sistem asemanator cu cel de pe code.google.com,
> in care adaugi comentariu pe o anumita linie, atunci cand te uiti pe
> codul formatat.
> Putem sa asociem unui comentariu o bonificatie, o penalizare,
> respectiv un punctaj nul (ultimul ar fi doar o sugestie).
>
> Ce ziceti?
Ar fi excelent asa. Insa vreau sa va sugerez ca intai sa faceti ceva
simplu si sa mearga dupa
care puteti imbunatati.

De exemplu in momentul de fata , afisarea notei nu e foarte bine
gandita. Multa lume nu stie sa dea scroll,
pentru a  vedea comentariile. Mai mult de atat , daca nu esti atent sa
stergi fisierele de back-up create de editor ( gen results~ )
acestea sunt incluse in pagina de afisare a notelor.