[vmchecker-dev] intalnire vmchecker

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Wed Jul 22 22:28:05 EEST 2009

Ok, ne intalnim vineri dimineata la 12.00 in pirania. Vineri dupa-masa
as vrea sa plec din bucuresti. In principiu, vroiam sa vorbesc cu
Claudiu, dar asa cum anticipam si-a luat si el vacanta dupa lucrarea
de diploma.

Pe 22 iulie 2009, 14:20, Szekeres Adriana<aaa_sz at yahoo.com> a scris:

> Ceau,
>
>    Eu nu sunt in Bucuresti, imi pare rau, nu pot veni la intalnire.
>
>    Cum Mihai e pe drum drept :) eu as vrea sa il ajut pe Claudiu la grafica, dar nu pot incepe decat de saptamana viitoare, momentan ma recuperez :). Claudiu, cand te apuci te rog sa ma anunti si pe mine.
>
> 10x si mult spor tuturor.
>
> Adriana

eng. Alexandru Moșoi