[vmchecker-dev] intalnire vmchecker

Szekeres Adriana aaa_sz at yahoo.com
Wed Jul 22 14:20:08 EEST 2009

Ceau,

    Eu nu sunt in Bucuresti, imi pare rau, nu pot veni la intalnire.

    Cum Mihai e pe drum drept :) eu as vrea sa il ajut pe Claudiu la grafica, dar nu pot incepe decat de saptamana viitoare, momentan ma recuperez :). Claudiu, cand te apuci te rog sa ma anunti si pe mine.

10x si mult spor tuturor.

Adriana