[vmchecker-dev] what's next

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Sun Jul 12 00:02:17 EEST 2009

Planul în mare pentru săptămânile care urmează este:

1) Mihai sub îndrumarea Adrianei va scrie executorul.
2) Odată ajuns într-o stare funcțională, Lucia va automatiza testarea lui.
3) Claudiu începe să dezvolte interfața grafică. Serviciul ne fiind
disponibil, va rula peste un mockup. Partea bună e că astfel vom fi
forțați să decuplam interfața de serviciu. Claudiu, am încredere în
deciziile tale în dezvolatarea interfeței, dar nu uita te rog să ceri
și părerea celorlalți.

Claudiu, te rog să o implici pe Lucia în UI. Nu uita că ea e QAP.

---------------
Un lucru suplimentar (Lucia sau Irina) care se poate face este
rescrierea QueueManager.

Momentan, QM este modulul care ruleaza pe tester și așteaptă o temă
pentru evaluare. Tema este copiată prin ssh într-un director anume
unde QM ascultă (cu inotify) și deteactează apariția ei după care o
pune în coadă pentru evaluare.

Transferul unui singur fișier (o arhivă care include metadate) nu mai
este suficient. Vreau să eliminăm partea cu inotify și să ascultăm
direct pe un socket.

Ce trebuie făcut? O clasă care aștepta pe un socket ssh [0] un obiect
iar la recepția lui apelez un callback (definit de clientul clasei).
Evident, am nevoie și de o clasă care să trimită obiectele :).
Obiectele pot fi orice, serializarea în python se face cu pickle [1]
---------------

Până acum repository-ul central neoficial (unde intra toate
modificarile dupa code review) era ala al meu (fiindca eu am codat cel
mai frecvent). Cum eu dispar, acest privilegiu va disparea si veti
folosi ca repository central pe cel oficial [2]. Ii trimit Luciei
parola de la contul vmchecker. Cand ma intorc va fac code review-urile
necesare, desi sper sa le faceti și între voi până atunci.

[0] http://www.lag.net/paramiko/docs/paramiko.Channel-class.html
[1] http://docs.python.org/library/pickle.html
[2] git://github.com/vmchecker/vmchecker.git

--
eng. Alexandru Moșoi
http://alexandru.mosoi.googlepages.com