[vmchecker-dev] vm-checker instabil?

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Sat Apr 18 00:17:56 EEST 2009

salut daniel,

lucian nu ti-a dat prea mult informatii despre vmchecker. e tarziu,
dar incerc sa-ti punctez eu cateva lucruri:

1) sursele se pot descarca din git de la [0]. in principiu lucrul e
asa: faci fork, lucrezi in forkul tau, facem code review submitam.
2) ceea ce pica acum e vmexecutorul. nu prea ne-am descurcat cu
vix-api si evident am dat intr-o mie de probleme. avem planificat sa-l
schimbam (rescris in python + apel de vmware-cmd). daca vrei sa
lucrezi la el contributia ta e mai mult decat bine venita. pot sa-ti
dau detalii :) daca vrei.
3) lucram la o lista de taskuri (mai astept sugestiile lui lucian) pe
care s-o publicam ca sa atragem si alti studenti :) sa lucreze. poti
sa te uiti prin arhiva (cred ca se numeste call for tasks) si sa-ti
alegi ceva care te intereseaza.

[0] http://github.com/brtzsnr/vmchecker/tree/master

noapte buna.

În data de 17 aprilie 2009, 15:16, Daniel Baluta
<daniel.baluta at gmail.com> a scris:

Alexandru Moșoi