[vmchecker-dev] vm-checker instabil?

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Fri Apr 17 15:45:25 EEST 2009

2009/4/17 Daniel Baluta <daniel.baluta at gmail.com>:
> Este vmchecker-ul instabil ?

Știm și din cauza asta eu stau și tot încerc să repar problemele care apar.

> La SO mai toata lumea are probleme.

Nu chiar toată lumea :)

> Ce inseamna :
>
> VMExecutor successfuly started, but taking too long.
> Check your sources, makefiles, etc and resubmit.
> If the problem persists please contact administrators.

Am dat drumul la vmchecker, l-am pornit, am așteptat să se termine în
time-out-ul alocat (e trecut pentru fiecare temă în
vmchecker_storer.ini) și nu s-a terminat, așa că l-am omorât.

> Vreau sa inteleg cum functioneaza VMChecker-ul , de unde sa incep?
> Stiu ca probabil scrie in mailurile anterioare insa daca puteti sa ma
> scutiti de o munca as aprecia.

Lucrurile nu prea sunt documentate oficial în nici o pagină nicăieri.

--
 .
..: Lucian