[vmchecker-dev] Licențiere

Szekeres Adriana aaa_sz at yahoo.com
Thu Sep 18 11:32:06 EEST 2008

Eu inclin spre acelasi copyright si ne trecem pe surse ca autori.

Hai ca am mai prins cate ceva. Eu credeam ca pot sa iti puna o alta licenta
si pe bucata ta de cod, dar de fapt Licenta MIT spune:

"The above copyright notice and this permission notice shall be
included in all copies or substantial portions of the Software."

In fine, trebuie sa ma mai documentez.

@Lucian: 10x pt. link-uri