[vmchecker-dev] documentatie

Stefan Bucur stefan.bucur at gmail.com
Thu Sep 18 11:31:19 EEST 2008

2008/9/18 Alexandru Moşoi <brtzsnr at gmail.com>:
> cateva guide lineuri:
>
> folositi cuvinte in limba romana nu versiunea romaneasca a celor din engleza:
> logare -> autentificare
> setare -> stabilire, atribuire,
> config -> configurare
>
> comenzile specificate intre {{{ si }}} trebuie sa fie valide sintactic
> (adica includeti \ pentru multiline, escape, etc). sa fiti sigur ca
> cei care vor folosit vmchecker vor da copy-pasta si vor rula fara sa
> se documenteze. trebuie sa mearga.

Apropos de cei care vor folosi vmchecker: E vreun motiv pentru care
trebuie sa ne limitam la utilizatorii vorbitori de limba romana? De ce
trebuie scrisa documentatia in romana, si nu in engleza (cum mi se
pare oarecum mai normal, din punctul meu de vedere). Eu ca potential
utilizator al unui proiect open-source m-as lovi puternic de o
documentatie scrisa, sa zicem, in japoneza, oricat de bine ar fi scris
softul.

Stefan Bucur