[vmchecker-dev] documentatie

Alexandru Moşoi brtzsnr at gmail.com
Thu Sep 18 01:48:34 EEST 2008

cateva guide lineuri:

folositi cuvinte in limba romana nu versiunea romaneasca a celor din engleza:
logare -> autentificare
setare -> stabilire, atribuire,
config -> configurare

comenzile specificate intre {{{ si }}} trebuie sa fie valide sintactic
(adica includeti \ pentru multiline, escape, etc). sa fiti sigur ca
cei care vor folosit vmchecker vor da copy-pasta si vor rula fara sa
se documenteze. trebuie sa mearga.

intre {{{ si }}} intra deobicei instructiuni/comenzi, deci chinuiti-va
sa fie in limita de 80 caractere pe linie.

pentru orice neclaritati, mentiuni orice pe care vreti sa le
specificati, dar nu trebuie sa apara in documentatia finala folositi
XXX sau TODO (trei X mari). exemplu: XXX trebuie verificata
corectitudinea acestei afirmatii.

pe cat se poate diacritice: ă â ş ţ î Ă Â Ş Ţ Î