[vmchecker-dev] [code review] main Makefile

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Wed Sep 17 15:55:56 EEST 2008

2008/9/17 Alexandru Moşoi <brtzsnr at gmail.com>:
> si code review-ul
>
> -Makefile:
> cred ca poti sa faci regula aia fie un for. for dir in a b c; do ... ;
> done. e mai clar si mai putin error prone.

era plănuit, dar mi-era lene azi dimineață

> -commander/Makefile
> commander: commander.o
> commander.o: commander.cpp
> sunt doua reguli implicite. cred ca poti fi sterse.
> dupa dist: all sunt doua taburi, unul e suficient
> -vmexecutor/Makefile
> acelasi lucru cu regulile implicite..

măcar într-unul din proiectele astea era pusă dependență și față de un
header file și am impresia că nu merge fără două reguli implicite. O
să mă mai uit.

> si inca un lucru te rog. code reviews inseamna doar review, nu mai
> modifica sursa adrianei, caci poti introduce accidental un bug si
> trebuie ca adriana sa invete ca liniile lungi sunt a bad habbit.

birocrația era prea mare dacă trebuia să-i zic Adrianei să-mi adauge
nuș ce reguli în Makefile-urile din codul ei. Era puțin exagerat.
pe vmexecutor lucrez (sau ar fi trebuit să lucrez) și eu. Recunosc că
la un cod review ar trebui doar să semnalezi problemele, dar în timp
ce browsam prin codul ei am făcut niște modificările minuscule:

-static int append_f(const char *infile, const char *outfile, const
char* message)
+static int
+append_f(const char *infile, const char *outfile, const char* message)

și prostia asta de svn nu știe să facă commit doar pe anumite fișiere;
ia un director odată - aici trebuia să sterg copia mea locală și să
dau un svn revert sau ceva de genu ăsta să fac rost de fișierul
original. Too much work for a simple "\n".

În ultimul commit stiu că "i got carried away" ... dar in condițiile
în care și eu trebuie să lucrez pe codul ăsta nu-i mare chestie.

--
Lucian