[vmchecker-dev] [code review] main Makefile

Alexandru Moşoi brtzsnr at gmail.com
Wed Sep 17 15:41:24 EEST 2008

si code review-ul

-Makefile:
cred ca poti sa faci regula aia fie un for. for dir in a b c; do ... ;
done. e mai clar si mai putin error prone.

-commander/Makefile
commander: commander.o
commander.o: commander.cpp
sunt doua reguli implicite. cred ca poti fi sterse.
dupa dist: all sunt doua taburi, unul e suficient

-vmexecutor/Makefile
acelasi lucru cu regulile implicite..

si inca un lucru te rog. code reviews inseamna doar review, nu mai
modifica sursa adrianei, caci poti introduce accidental un bug si
trebuie ca adriana sa invete ca liniile lungi sunt a bad habbit.

Alexandru Moşoi