[vmchecker-dev] Code review pentru interfata de upload din AJAX

Stefan Bucur stefan.bucur at gmail.com
Wed Sep 17 01:19:57 EEST 2008

2008/9/17 Alexandru Moşoi <brtzsnr at gmail.com>:

> [...]
> vine silviu cu o idee... carora colegilor mei de echipa li s-a parut
> extraordinara (doar pentru ca pe mine si silviu ne afecta): variabilele
> astea sa aiba tipurile astea si nu int ca pana acum. pentru generalizare.
> ghici ce s-a intamplat cu cele 4000 de linii? (mai scrisesm ca nehalitul
> inca 1000). nimic. compilatorul nu mai zicea aproape nimic (era un typedef).
> a trebuit sa iau codul la bani marunti de mana ca sa schimb din int in noua
> denumire si sa ma asigur ca e ok. acum, cum crezi trag aer in piept cand vad

Owch, asta chiar e tortura :P It seems you learned the hard way ce
citisem eu mai demult pe un site, trimis de cineva din stafful GSoC:

http://blog.red-bean.com/sussman/?p=96

Dar sincer nu credeam ca poti trece prin experiente de genul asta.
This is sadism.

> eu zic ca poti sa inregistrezi adresa de vmchecker-dev :). noi am facut
> codereviewirle pe lista, deci nu vad de ce nu le-ati face si voi :). daca
> puneti si un tag [corereview] ar fi ideal.

O mica rugaminte pt. administratorul acestei liste as avea si eu.
Google Code zice asa:

"Notification will be sent from: codesite-noreply at google.com
You may need to add this address as an allowed poster to your mailing list.
If using Google Groups, add the address directly with no email delivery. "

Daca se poate sa se perimta trimiterea de mesaje din partea acestei
adrese, ar fi nemaipomenit (am incercat acuma sa fac un review si nu
ajunge pe mail). Daca nu se poate, pb. ca o sa fac un grup Google de
dezvoltare pt. proiect si o sa invit sa se aboneze cine este interesat
de progresele facute.

Multumesc!

Stefan Bucur