[vmchecker-dev] Code review pentru interfata de upload din AJAX

Alexandru Moşoi brtzsnr at gmail.com
Wed Sep 17 00:24:37 EEST 2008

2008/9/16 Stefan Bucur <stefan.bucur at gmail.com>

> > @stefan: imi pare rau, eram prea entuziasmat :)

stiu... dar ala a fost o unealta de tortura... sa-ti povestesc...
scriu cod... cam vreo 3000 de linii... trimit spre review... 500 linii...
(aia 16% dn proiect). primul comment: fa variabila asta privata si foloseste
mutatori accesori. ce crezi ca s-a intamplat cu celalte 2500 de linii?
compilation error peste tot... mi-a luat o saptamana sa repar codul (si
bugurile care brusc au devenit evidente) care il scrisesem in 3 zile. apoi
vine silviu cu o idee... carora colegilor mei de echipa li s-a parut
extraordinara (doar pentru ca pe mine si silviu ne afecta): variabilele
astea sa aiba tipurile astea si nu int ca pana acum. pentru generalizare.
ghici ce s-a intamplat cu cele 4000 de linii? (mai scrisesm ca nehalitul
inca 1000). nimic. compilatorul nu mai zicea aproape nimic (era un typedef).
a trebuit sa iau codul la bani marunti de mana ca sa schimb din int in noua
denumire si sa ma asigur ca e ok. acum, cum crezi trag aer in piept cand vad
cod scris urat?

eu zic ca poti sa inregistrezi adresa de vmchecker-dev :). noi am facut
codereviewirle pe lista, deci nu vad de ce nu le-ati face si voi :). daca
puneti si un tag [corereview] ar fi ideal.

--
Alexandru Moşoi
http://alexandru.mosoi.googlepages.com