[vmchecker-dev] penalty.sh & co

Ana Savu ana.savu86 at gmail.com
Wed Sep 10 13:52:01 EEST 2008

2008/9/9 Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu at gmail.com>

> [...]
> brain-dead names). Să fie niște exemple de moduri de calcul a
> penalizării.
>

> compute_grade(grade, upload_time, deadline, penaly, weights, limit)
>  -- compute_grade de acum, doar că primește niște argumente în plus
>
> compute_grade_so_pso(grade, upload_time, deadline)
>  -- compute_grade(grade, upload_time, deadline, 0.25, [1], 3)
>
> compute_grade_asc(grade, upload_time, deadline)
>  -- compute_grade(grade, upload_time, deadline, 1, [1,1,1,7,0], 10)
>
> compute_grade_old_pt(grade, upload_time, deadline)
>  -- compute_grade(grade, upload_time, deadline, 1, [1,2,3,4,0], 10)

Am facut modificarile. Cred ca acum acopera cam toate tipurile de penalizari
pe care le-am folosit pana atunci. Oricum exista si posibilitatea ca la o
anumita materie sa fie folosit orice alt script (numele scriptului trecut in
fisierul global de configurare).

> Mă mai gândeam că ar putea fi util să existe și o limită pentru
> întârzieri, dar poate fi simulată ușor cu weights penaly, weights și
> limit (vezi formula pentru ASC).

Nu cred ca are rost sa ne complicam cu alte metode de a calcula penalizarea.
Daca o sa se ceara la un moment dat ceva anume modificam pe loc.

--
Ana