[vmchecker-dev] penalty.sh & co

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Tue Sep 9 16:57:01 EEST 2008

frumos :)

Un singur detaliu ar mai fi: penaly, weights și limit sunt variabile
globale. Ar fi fain dacă ai sparge în urm functii (pick less
brain-dead names). Să fie niște exemple de moduri de calcul a
penalizării.

compute_grade(grade, upload_time, deadline, penaly, weights, limit)
  -- compute_grade de acum, doar că primește niște argumente în plus

compute_grade_so_pso(grade, upload_time, deadline)
  -- compute_grade(grade, upload_time, deadline, 0.25, [1], 3)

compute_grade_asc(grade, upload_time, deadline)
  -- compute_grade(grade, upload_time, deadline, 1, [1,1,1,7,0], 10)

compute_grade_old_pt(grade, upload_time, deadline)
  -- compute_grade(grade, upload_time, deadline, 1, [1,2,3,4,0], 10)

Mă mai gândeam că ar putea fi util să existe și o limită pentru
întârzieri, dar poate fi simulată ușor cu weights penaly, weights și
limit (vezi formula pentru ASC).

--
Lucian