[vmchecker-dev] svn cleanup

Alexandru Moşoi brtzsnr at gmail.com
Tue Sep 9 18:53:09 EEST 2008

On Tue, Sep 9, 2008 at 5:35 PM, Lucian Adrian Grijincu
<lucian.grijincu at gmail.com> wro
> e puțin haos în surse.
interesant ...

> ana are scripturile penaly*.py atât în branch-ul propriu cât și în
> trunk/bin (why?)
that's me

> adriana a comis un folder "trunk/queue" gol goluț.
that's me, again :)

> eu am un branch complet nefolosit (lucian-python).
> răzvan are un branch și el.
i have one too :)

> Așa că, uitați-vă peste repository [1] și radeți
> directoarele/fișierele ce vă aparțin și de care n-aveți nevoie.
why? atat timp cat se copiaza ce trebuie in trunk, branch-urile sunt
bine venite :). ideea e sa ai in branch copii ale trunkului pe care
lucrezi.

--
Alexandru Moşoi