[vmchecker-dev] svn cleanup

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Tue Sep 9 17:35:08 EEST 2008

Salut,

e puțin haos în surse.
ana are scripturile penaly*.py atât în branch-ul propriu cât și în
trunk/bin (why?)
adriana a comis un folder "trunk/queue" gol goluț.
eu am un branch complet nefolosit (lucian-python).
răzvan are un branch și el.

Cum toți lucrăm singuri pe câte o componentă (sau câte doi, dar pe
aceeași componentă, nu fiecare cu branch-ul lui) sugerez eliminarea
tuturor branch-urilor și mutarea în trunk a surselor de care mai e
nevoie.
Așa că, uitați-vă peste repository [1] și radeți
directoarele/fișierele ce vă aparțin și de care n-aveți nevoie.

[1] http://dev.rosedu.org/trac/vmchecker/browser/

--
Lucian