[vmchecker-dev] Status Commander

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Mon Sep 8 12:36:49 EEST 2008

2008/9/8 Szekeres Adriana <aaa_sz at yahoo.com>:
> Ceau,
>
> Commanderul este aproape gata. Am nevoie de un code review.
will do that later today.

> M-am uitat peste check_config.py si din cate am inteles avem o variabila de mediu vmchecker_root. Eu o primesc prin intermediul instantei unei teme (inainte era BasePath, intre timp s-a modificat in VMCheckerRoot?).  Intrebarea mea este de ce VMCheckerRoot este de forma : /home/student/Curs1
Nu e numaidecât de forma asta. VMCheckerRoot e o variabila de mediu
care zice unde sunt puse toate elementele checkerului.
În cadrul căii ăsteia ne stabilim noi structura de directoare.

> Deci nu ar trebui sa primesc doar un CursID si vmchecker_root sa o iau ca environment variable?
iti trebuie course_id. E numaidecât, nu poate fi dedus din alte variabile.

> Eu am inteles o structura de genul (spuneti-mi daca nu e bine):
>

> vmchecker_root/bin/*.py etc.
>              /deadline_scripts
>              /config_files
>              /jobs (imi tb un dir. intermediar unde sa pun arhivele si scripturile pentru executor)
>              /scripts (aici voi pune scripturile de build si run de forma vmname_run.sh; vmname_build.sh)
>              /Curs1
>              /Curs2
Nu vor fi mai multe cursuri in acelasi vmchecker root. e un singru
root pentru o materie: sa aiba fiecare posibilitatea sa-si modifice
toate celea dupa bunul plac.

--
Lucian