[vmchecker-dev] Status Commander

Szekeres Adriana aaa_sz at yahoo.com
Mon Sep 8 12:28:14 EEST 2008

Ceau,

Commanderul este aproape gata. Am nevoie de un code review.

M-am uitat peste check_config.py si din cate am inteles avem o variabila de mediu vmchecker_root. Eu o primesc prin intermediul instantei unei teme (inainte era BasePath, intre timp s-a modificat in VMCheckerRoot?).  Intrebarea mea este de ce VMCheckerRoot este de forma : /home/student/Curs1
si nu doar /home/student/VMChecker caci bin-urile unde le gasim? Nu in vmchecker_root/bin ? Sau scripturile pentru deadline sau scripturile pentru fiecare vm(asta e TODO la executor).

Deci nu ar trebui sa primesc doar un CursID si vmchecker_root sa o iau ca environment variable?

Eu am inteles o structura de genul (spuneti-mi daca nu e bine):

vmchecker_root/bin/*.py etc.
              /deadline_scripts
              /config_files
              /jobs (imi tb un dir. intermediar unde sa pun arhivele si scripturile pentru executor)
              /scripts (aici voi pune scripturile de build si run de forma vmname_run.sh; vmname_build.sh)
              /Curs1
              /Curs2

Acuma de ex pentru Curs1:

/Curs1/unchecked/hw1.ini
                /hw2.ini

      /tests/tema1+vm_name.zip (sau doar temaid.zip, ma rog)
            /tema2+vm_name.zip

      /checked/temaid/nume/upload_t1/
                          /upload_t2/

      /back/

Oricum, cand va uitati peste Commander va rog sa verificati caile bine.

10x,
Adriana