[vmchecker-dev] Hackathon

Alexandru Moşoi brtzsnr at gmail.com
Thu Sep 4 00:17:53 EEST 2008

2008/9/2 Ana Savu <ana.savu86 at gmail.com>:

> [...]

multumesc lui ana, stefan si sergiu pentru raspuns. (lucian,
alexandru, adriana?).

estimarea mea e ca imi ia 2-3 ore remotecheckul si inca 3-4 ore queue
manager. o sa rezerv 1-2 ore pentru code review. sunt dispus sa fac
code review la toti care-mi cer... cu mentiunea ca singurul lucru pe
care l-am programat in ultima perioada a fost... somnul (de la 12am la
2pm)... nu prea am dependinte la intrare (pot sa scriu eu un fisier
config de mana), iesirea e banala, iar actiunile se pot simula simplu.

--
Alexandru Moşoi
http://alexandru.mosoi.googlepages.com