[vmchecker-dev] Hackathon

Ana Savu ana.savu86 at gmail.com
Tue Sep 2 10:56:17 EEST 2008

2008/8/28 Alexandru Mosoi <brtzsnr at gmail.com>

> Salutare,
>
> Imi cer scuze de intarziere, am asteptat sa-si exprime cat mai multa
> lume optiunea (Lucia, Razvan, Stefan?) [2]. Propun sa ne intalnim pe 6
> si 7 septembrie ora 11am sa lucram la proiect. Impartirea provizorie o
> gasiti aici [1].
>
> Pentru a face organizarea mai usoara am sa va rog sa detaliati
> (raspunzand la acest mail) cat estimati (in ore) ca va ia sa terminati
> bucata voastra si care credeti ca sunt interdependintele cu alte
> componente.

Buna,

Estimez ca o sa imi ia in jur de 3 4 ore sa ma ocup de CheckConfig si apoi o
sa vad ce mai e available si de ce ma mai pot ocupa.

Trebuie stabilit cat mai clar formatul pe care o sa il aiba fisierele de
configurare (fisier global de configurare pentru un curs si fisier de
configurare pentru teme). Eu am schitat 2 modele de formatare pentru
fisierul global de configurare a cursului: curs.conf (asemanator cu fisierul
de configurare pt masinile virtuale) si curs.ini (format .ini) [1]. Probabil
ca cel mai bine ar fi ca toate fisierele sa aiba acelasi format si sa
implementam un parser pentur toate.

Ana

[1] http://dev.rosedu.org/trac/vmchecker/browser/branches/ana