[vmchecker-dev] Surse actuale

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Thu May 1 21:31:42 EEST 2008

On Thu, 2008-05-01 at 17:20 +0300, Razvan Deaconescu wrote:
> svn co svn+ssh://vmchecker@anaconda.cs.pub.ro/home/projects/vmchecker/svn vmchecker

Mulţumesc.

> Sugestia mea este sa va adaugati o cheie publica in
> ~vmchecker/.ssh/authorized_keys.

Aş adăuga, dar e owned by root:root. Te rog pe tine, sau pe un lurking
admin, să schimbe ownership la vmchecker:projects.

> Trebuie gasita o metoda _scalabila_ de acces la repository fara a fi
> nevoie de acces efectiv cu acel utilizator. Eventual conectare prin HTTP
> etc. Trebuie studiata treaba.

Stai puţin... nu e asta deja posibil what with the trac setup and all?
Dacă nu, user şi parolă pentru svnserv? Bine, doar că ar fi diferit
pentru fiecare repo, şi diferit pentru fiecare instanţă de trac, etc.

> Vlad, pe masura ce lucrezi poate te apuci sa completezi si paginile de
> Trac[1].

O să fac asta, dar sincer nu cred că am când să lucrez prea curând. Aş
vrea, însă să cer păreri referitor la implementare, dar asta după ce mă
uit puţin pe cod (probabil nu în seara asta).

> $ htpasswd ~vmchecker/trac/trac.passwd vlad

Hey, de unde ştiai că asta e parola mea? :-)

> TODO: unificare parole de acces pe diverse instante de Trac.

Da, este într-adevăr arzătoare chestiunea. Mare prostie am făcut că nu
am folosit de la început ceva în genul GForge[1][2].

[1] http://gforge.org/
[2] Just talking out of my ass, nu am folosit GForge, dar mi se pare mai
tare pentru că are useri universali.

Vlad