[vmchecker-dev] Surse actuale

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu May 1 17:20:21 EEST 2008

On Thu, 2008-05-01 at 12:58 +0300, Vlad Dogaru wrote:
> Salut,
>
> avem câteva zile relativ libere acum şi mă gândeam că poate facem rost
> de sursele actuale ale vmchecker, ca să ne facem o idee vagă de
> funcţionalitate. Răzvan, ştiu că spuneai că momentan sunt nişte
> scripturi relativ messy. Can we see them, please?

svn co svn+ssh://vmchecker@anaconda.cs.pub.ro/home/projects/vmchecker/svn vmchecker

Am pus _momentan_ parola vmch3ck3r. Stiu ca e risc de securitate sa o
dau pe lista, dar o vom schimba cat de cat radid. Nu stiu cine are de
gand sa ne prade :-P

Sugestia mea este sa va adaugati o cheie publica in
~vmchecker/.ssh/authorized_keys.

Trebuie gasita o metoda _scalabila_ de acces la repository fara a fi
nevoie de acces efectiv cu acel utilizator. Eventual conectare prin HTTP
etc. Trebuie studiata treaba.

Am adaugat cele doua scripturi folosite momentan la corectarea temelor
la SO/PSO.

Vlad, pe masura ce lucrezi poate te apuci sa completezi si paginile de
Trac[1]. Pentru a te putea autentifica va trebui sa-ti adaugi o intrare
in ~vmchecker/trac/trac.passwd:

$ htpasswd ~vmchecker/trac/trac.passwd vlad

TODO: unificare parole de acces pe diverse instante de Trac.

Razvan

[1] http://dev.rosedu.org/trac/vmchecker