[vmchecker-dev] fisier configurare

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon Jul 28 10:42:29 EEST 2008

On Sun, 2008-07-27 at 15:22 -0700, Szekeres Adriana wrote:
> Ceau Razvan,
>
> Imi pare rau, weekendul asta a trebuit sa dau o fuga pana acasa .. nu
> am avut timp sa lucrez :( . Acum m-am uitat peste ce ai facut. Nice.
>
> Dar din cate am inteles, putem avea mai multe masini de win/lin (? sau
> te refereai la alte sisteme de operare ?). Deci (daca este valabila
> afirmatia anterioara) ar trebui cautate in vectorul ala dupa
> VMDescription nu Name. Name ar trebui sa fie un fel de Type. Deci
> checkerul sa primeasca VMDesc ca argument.

In descrierea mea, VMName este un soi de VMId, adica un identificator
unic al sistemului. Faptul ca se cheama "lin" si "win" (simplu si usor
confuz) este ca sa se "pupe" cu modul in care se apeleaza checker-ul: se
transmit argumentele "lin" si "win" pentru a selecta masina virtuala
folosita. Numele se pot schimba. Inclusiv putem modifca VMName in VMId.

> Mai este o problema. Daca te uiti la primele linii din scripturi.
> Trebuie transformate si alea in argumente (calea spre Platform SDK
> trebuie si ea integrata in fis de configurare).

Se va face.

> In rest, mi se pare bine.
>
> Din pacate eu nu mai pot lucra decat de pe 5 sau 6.

Nici o problema. Nice work so far. Din punctul meu de vedere ti-ai dus
la bun sfarsit responsabilitatile fata de proiect conform "contractului"
RSoC. In mod evident, insa, nu inseamna ca nu dorim sa te implici in
continuare :-). Te asteptam!

Vacanta placuta,

believed to be clean.