[vmchecker-dev] vmchecker update

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun Jul 27 23:55:17 EEST 2008

Salut!

Am lucrat destul de intens astazi peste codul adrianei. Am creat o copie
a checker-ului upgrad-at de mine in branches/razvan.

Modificarile se refera la:
* stabilirea unui format scalabil pentru fisierul de configurare
checker.conf
* crearea unui fisier lex pentru parcurgerea fisierului de configurare
checker.conf
* modificarea codului pentru a folosi noua interfata de citire a
fisierului de configurare
* actualizarea codului de semnalizare prin semnale a expirarii timpului
* alte decizii de design si modificare a codului: structuri noi, etc.
* actualizarea fisierului Makefile si crearea a doua reguli noi test_lin
si test_win pentru testarea masinii virtuale

In acest moment design-ul este, dupa parerea mea, cat de cat OK. Propun
un freeze al aplicatiei scrise in C timp de o saptamana. In acest timp
cei care pot contribui sunt rugati sa parcurga codul existent si sa
soseasca cu sugestii sau idei de dezvoltare.

De asemenea, ar fi excelent daca s-ar face portarea initiala a codului
actual pentru Python. In momentul de fata exista circa 1200 de linii de
cod; nu stiu cat de dificil va fi portarea pe Python, dar cred ca e
fezabil. De saptamana viitoare vom reincepe lucrul la checker (partea de
fineturi si testare intensiva). Daca avem codul in Python, vom continua
in Python. Altfel, ramanem in C (sau C++, cu conditia sa fie ceva mai
unitar codul).