[vmchecker-dev] Sistem de test

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jul 9 18:56:55 EEST 2008

Salut!

Multumita lui Sergiu, avem pregatit sistemul de test pentru vmchecker.

Am creat reguli NAT (sistemul este intr-o retea cu adrese IP private)
pentru a putea accesa din exterior serviciile de SSH si VMware.

Pentru ssh va trebui sa va conectati pe portul 50022 pe adresa
141.85.37.1 cu utilizatorul student. Ghiciti care e parola :-)

razvan at valhalla:~$ ssh -l student 141.85.37.1 -p 50022
student at 141.85.37.1's password:
Linux rbulcg 2.6.24-19-server #1 SMP Wed Jun 18 15:18:00 UTC 2008 i686
[...]
Last login: Wed Jul  9 11:50:56 2008 from dhcp-178.cs.pub.ro
student at rbulcg:~$ sudo bash
[sudo] password for student:
root at rbulcg:~#

Utilizatorul student are drept de sudo pe sistem.

Totodata pot fi accesate serviciile VMware. Pentru acest lucru va trebui
sa folositi un client de VMware. Se instaleaza implicit cu orice
distributie de server VMware sau de sine statator (VMware Console).

Dupa pornirea clientului, va trebui sa va conectati la sistemul
141.85.37.1 pe portul 50902. Se va face in spate conectarea la sistemul
din reteaua locala pe portul 902 al serverului. Am facut un
screenshot[1] la fereastra de conectare pentru cine are probleme.

Sergiu a instalat o masina virtuala cu Ubuntu 8.04 si Windows XP asa cum
a precizat si in wiki[2].

Task-urile urmatoare sunt:
* Adriana: o versiune draft pentru scriptul de testare[3]
* Sergiu: lucru la TestJail[4] pe sistemul proaspat instalat

Razvan

[1] http://anaconda.cs.pub.ro/~razvan/projects/vmchecker/
[2] http://dev.rosedu.org/trac/vmchecker/wiki/VMBuilder
[3] http://dev.rosedu.org/trac/vmchecker/wiki/ScriptedChecker