[vmchecker-dev] Limbajul

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Sun Jul 6 15:11:27 EEST 2008

2008/7/6 Bercea Gabriel <gamitech at gmail.com>:
> In legatura cu limbajul. De ce nu se scrie totul in C ?
> Are orice, se integreaza cu orice, merge pe toate platfomele pe care ti-ai
> putea dori, de la windows la solaris, si se gasesc librarii ca fie tunat
> pentru technically anything.  Nu stiu de ce va invartiti in jurul unor
> limbajr de scripting, care sunt si slow pe deasupra.

Momentan totul e scris in bash și merge destul de bine. Crezi că
bash-ul e mai rapid decât python/java/perl?
Nu știu dacă te-ai prins, dar noi nu vrem să facem HPC cu vmchecker-ul
ăsta. Contează mai mult să fie ceva ușor de menținut/modificat/adaptat
problemelor întâlnite decât să fie rulat într-un număr minim de
instrucțiuni de procesor.

Go preach C to Google & co.
Sunt probleme unde ai nevoie mare de performanță pe care le faci in
C/C++. Pentru restul n-are rost să te chinui prea mult.

--
Lucian