[vmchecker-dev] Limbajul

Bercea Gabriel gamitech at gmail.com
Sun Jul 6 14:43:17 EEST 2008

Hello checker, team. Sorry to bump in
In legatura cu limbajul. De ce nu se scrie totul in C ?
Are orice, se integreaza cu orice, merge pe toate platfomele pe care
ti-ai putea dori, de la windows la solaris, si se gasesc librarii ca fie
tunat pentru technically anything.  Nu stiu de ce va invartiti in jurul
unor limbajr de scripting, care sunt si slow pe deasupra.
Thanks.