[vmchecker-dev] Limbajul

Alexandru Mosoi brtzsnr at gmail.com
Sat Jul 5 18:36:14 EEST 2008

2008/7/4 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:
> On Fri, 2008-07-04 at 01:46 +0300, Alexandru Mosoi wrote:
> In primul rand trebuie sa vedem daca are sens rescrierea checker-ului in
> alt limbaj altul decat shell scripting. Daca focusul nostru nu ar trebui
> sa fie asigurarea unei mai bune portabilitati si a unor feature-uri mai
> avansate.
hmmm.... a ultima ta propozitie nu e terminata...

> In al doilea rand, daca schimbam limbajul ar trebui sa folosim un limbaj
> pentru care sa existe un binding in interfata de administrare a VMware.
documentatia se gaseste aici [1]. exista librarie pentru C, deci cu
swing putem sa facem si bindinguri de python. vad ca exista deja
librarie pentru perl, dar nu cred ca stie cineva perl aici. cel putin
eu stiu python suficient de bine si este mult mai usor de invatat.

[1] http://www.vmware.com/products/beta/ws/vix_api/ReferenceGuide/

--
Alexandru Moşoi