[vmchecker-dev] Limbajul

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Jul 4 01:53:08 EEST 2008

On Fri, 2008-07-04 at 01:46 +0300, Alexandru Mosoi wrote:
> deci daca nu mai zice nimeni nimic, eu zic sa votam. tavi autorul
> actualului checker (?) ne sugereaza sa il rescriem intr-un limbaj mai
> puternic precum python. cine sustine pythonul (bagati un +1)?

In primul rand trebuie sa vedem daca are sens rescrierea checker-ului in
alt limbaj altul decat shell scripting. Daca focusul nostru nu ar trebui
sa fie asigurarea unei mai bune portabilitati si a unor feature-uri mai
avansate.

In al doilea rand, daca schimbam limbajul ar trebui sa folosim un limbaj
pentru care sa existe un binding in interfata de administrare a VMware.