[vmchecker-dev] Jail bait

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Mon Dec 8 00:02:59 EET 2008

2008/12/7 Alexandru Moșoi <brtzsnr at gmail.com>:
> nu e mare bai. as prefera sa facem cu openvz ca are toate treburile
> facute si e mai usor cu limbajele care necesita diverse librarii (gen
> java/python).

Eu aș prefera să suportăm platforme cât mai diverse și să fim cât mai
puțin intruisive în sistemele alea.

Uite un use-case: dacă facem și ceva bazat pe chroot(), la materii gen
Programare, SD, PP, POO la care nu avem nevoie de cont de root ca să
testăm temele, studenții ar putea să folosească intern și ei o
instanță a vmchecker.

Încă ceva: pentru mine proiectul ăsta e și o chestie de învățare și aș
vrea să învăț chestii legate de chroot().

Dacă nu faci tu rost de scriptul ăla de la ONI m-oi apuca eu când oi avea timp.

--
 .
..: Lucian