[vlc-firefox-dev] Status bar functional

Croitoru Andrei andreicroitoru2002 at yahoo.com
Sat Jul 10 13:13:00 EEST 2010

Am reusit sa fac status bar-ul sa functioneze.Are butoane de play, pause, stop, next si prev. Se mai pot adauga oricate butoane sau elemente, cu conditia ca acestea sa existe in sidebar.El functioneaza in urmatorul mod: cand dau click pe un buton in status bar, codul javascript face click pe butonul din sidebar, care controleaza embed-ul vlc.N-am reusit sa controlez embed-ul vlc din exteriorul sidebar-ului (nu stiu de ce nu face nimic cand apelez functiile vlc din statusbar), asa ca am apelat la artificiul asta.