[vlc-firefox-dev] trunk

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Sat Jul 10 02:42:35 EEST 2010

  Am modificat in /trunk si am schimbat numele extensiei la
video-sidebar at rosedu.org
De asemenea, am scos toolbar-ul, din moment ce nu o sa il folosim, si am
modificat Hot-Key la Ctrl-Q (sper ca nu mai este folosita la ceva).

Andrei, am verificat referitor la salvarea playlistului, si am
descoperit ca odata cu HTML5 a aparut window.localstorage... se pare ca
functia localstorage.setitem("nume","valoare") ar fi suficienta pentru
salvarea playlistului. Oricum, de asta ne vom ocupa mai incolo, dar e
bine de tinut minte.

--
Valentin Gosu