[rsoc-community] Workshop Firefox (The sequel)

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Mon Apr 1 20:11:17 EEST 2013

Salutare,

Am hotarat sa organizez un workshop pentru Firefox si duminica viitoare (7
Aprilie).
Va astept sa veniti cat mai multi, si am rugamintea sa trimiteti mesajul si
prietenilor, in caz ca doresc sa participe.

Cei care rezolva un cel putin un bug, primesc un tricou cu Firefox.
De asemenea, veti intra in competitia Upstream Challenge, cu posibilitatea
de a castiga un premiu mult mai mare: http://uc.rosedu.org/

Locatie: EG106
Sambata, 7 Aprilie
Ora: 11:45

La workshop este recomandat sa veniti cu laptop-ul (dar nu obligatoriu), si
de asemenea sa va initializati mediul de lucru executand pasii 0-2 din
urmatorul ghid.
https://wiki.mozilla.org/Contribute/Firefox
Cel mai important este descarcarea codului, si build-ul initial, care
dureaza cateva ore.
Mai multe explicatii aici:
https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Simple_Firefox_build
Fisier de configurare: http://swarm.cs.pub.ro/~vgosu/mozilla/.mozconfig