[rsoc-community] [ROSEdu Summer of Code] Ajutor la instalare

Radu Rendec radu.rendec at cloudbit.ro
Mon Apr 1 16:18:08 EEST 2013

Salut,

Introduc si adresa listei de discutii "RSoC Community" in cc - astfel
pot urmari discutia si altii care sunt interesati de proiect si se
lovesc de aceeasi problema.

Din pacate nu am o instalare de Linux Mint la indemana, dar stiu ca este
derivat din ubuntu, deci pachetele ar trebui sa se numeasca la fel. Eu
am testat pe un xubuntu 12.04 si a fost nevoie sa instalez urmatoarele
pachete ca sa pot compila mailfilter:

autoconf
libtool
libconfig8-dev
libssl-dev
libpq-dev

Optional, poti instala pachetul "electric-fence", dar implicit nu este
folosit de catre mailfilter.

Am avut in schimb o problema la calea catre headerul de postgresql. In
mod normal, ar fi trebuit sa folosim autoconf ca sa detectam automat
calea corecta, dar nu a implementat nimeni asta.

Pana atunci, pentru a putea compila mailfilter pe ubuntu & co, ar trebui
aplicat patch-ul atasat.

Daca mai ai intrebari, foloseste te rog "reply all" ca sa pastram si
adresa listei de discutii "in bucla".

Multumesc,

Radu Rendec