[rsoc-community] RSoC Community Event

Andrei Maruseac martzy at rosedu.org
Tue Jul 24 14:35:22 EEST 2012

Salut!

După 6 săptămâni de lucrat la proiecte a venit timpul să observăm ce
s-a realizat până acum. Astfel, pe lângă formularele de
feedback/evaluare (care vor fi disponibile cel târziu mâine și) pe
care le veți completa și pe lângă postările pe blog pe care le faceți,
ne-am gândit sa avem și o ieșire (cel mai probabil la bere, dar orice
altă sugestie de activitate e binevenită) la care să discutăm și
despre cum merge RSoC în acest an. Pentru aceasta, am creat un
doodle[1] în care să specificați momentele în care sunteți available,
iar la comentarii puteți pune orice sugestie de activitate și/sau
locație.

[1] http://www.doodle.com/mwuqtqadfe9ti6ty

Mulțumesc,

--