[rsoc-community] [RSoC] - Evaluare mentor

Andrei Maruseac martzy at rosedu.org
Thu Jul 19 10:58:59 EEST 2012

În data de 18 iulie 2012, 19:49, Claudiu Olteanu
<olteanu.claudiu at ymail.com> a scris:
> Salut!
>
> Stiu ca saptamana viitoare va trebui sa ne evaluam mentorul, asa ca v-as
> ruga,
> daca puteti, sa ne oferiti mai multe detalii. Vom primi cumva un formular?
> Va contine intrebari deschise ?
>
> De asemenea, stiu ca mentorul ne va face si el o evaluare. Vom primi si noi
> un rezumat al acestei evaluari, sau va trebui sa il rugam pe el sa ne dea
> feedback?

Salut, Claudiu!

Într-adevăr în cursul săptămânii următoare vor avea loc cele două
evaluări. Mentorii vor evalua modul în care s-a descurcat studentul și
cum a lucrat acesta la proiect. De aceasta evaluare depinde acordarea
bursei către studenți. Practic, dacă mentorul consideră că studentul
care a lucrat la proiectul lui nu a fost suficient de implicat, bursa
nu va mai fi acordată. Va exista un formular pentru această evaluare,
urmând ca evaluarea sa ajungă și la student.

De asemenea, studenții vor oferi feedback mentorilor. Cel mai probabil
va exista un formular și pentru acest lucru, dar încă ne gândim exact
sub ce formă va fi. Pe baza acestui feedback, mentorii își pot
îmbunătăți activitatea în partea a doua a RSoC.

--
Andrei Maruseac
membru ROSEdu