[rosedu-project] [Py4School] Printat diplome

Mihnea Dobrescu-Balaur mihnea at linux.com
Wed Jan 8 06:54:30 EET 2014

Vor fi niste PDF-uri de printat, ti le trimit eu gata scrise :). Cred
ca amanam putin printatul pentru ca se pare ca nu prea poate lumea sa
vina sambata si prefera sambata cealalta.

Iti scriu eu dupa ce dau anuntul si fac diplomele, ca vrem sa
reconfirmam numele elevilor.

Multumesc! :D
Mihnea

Mihnea Dobrescu-Balaur