[rosedu-project] [Py4School] Printat diplome

Mariana Mărășoiu mariana at rosedu.org
Wed Jan 8 01:26:49 EET 2014

Sunt putin confuza - ce mai exact trebuie sa printez pe foile respective?
Doar asta [1] vad in GDrive legat de diplome - e ok? Si numele
elevilor/profesorilor il scriem de mana, sau printat si el?

[1]
https://docs.google.com/document/d/1WRjJ8lJRqiWCAQPyqZQ9XRM4tH1tC1ytmiw5d_UN3II/edit

Mersi,
Mariana