[rosedu-project] [idee] rosedu.org/status

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Wed Oct 16 21:31:53 EEST 2013

2013/10/16 Vlad Dogaru <ddvlad at herebedragons.ro>:

> Păi le pui pe toate în starea "fucked/orphan" și faci un call for help.
> Când se oferă cineva responsabil, îi "dai" site-ul în administrare și e
> responsabil pentru a ține lucrurile up to date.  Astfel încât, de
> exemplu, dacă MM migrează techblog pe altceva și durează câteva zile,
> poate să pună techblog pe "migrating, please fuck off for now".

Susțin să avem stările "fucked" și "fuck off"!

Dar chestiile astea ar fi făcute într-un google doc frumos pe care
oamenii îl completează manual.

Cred că ce vrea Alex e să fie un daemon care să detecteze că
"http://cdl.rosedu.org" este chiar site-ul CDL, nu site-ul RSoC sau
"Welcome to your new web server" sau goatse.
Ce problemă văd eu în asta este faptul că trebuie să definești
'site-ul corect' deci să scriptezi niște keyworkds de detecție. Doar
că dacă schimbi site-ul, trebuie să redefiniești regulile. Așă că nu
scalează.