[rosedu-project] [idee] rosedu.org/status

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Wed Oct 16 21:20:03 EEST 2013

On Wed, Oct 16, 2013 at 08:57:46PM +0300, Alexandru Juncu wrote:

> Alex ăsta nu e optimist legat de chestia asta.
> Discuția cred că era undeva legată de faptul că a fost forțată
> descentralizare adminstrării serviciilor de pe serverele rosedu.org și
> au ajuns să fie site-uri părăsite și fără responsabili. Și nu avem un
> tracking pe asta.

Păi le pui pe toate în starea "fucked/orphan" și faci un call for help.
Când se oferă cineva responsabil, îi "dai" site-ul în administrare și e
responsabil pentru a ține lucrurile up to date.  Astfel încât, de
exemplu, dacă MM migrează techblog pe altceva și durează câteva zile,
poate să pună techblog pe "migrating, please fuck off for now".

> În mare am ingorat ce ai zis (:P),

Se întâmplă;  stop drinking :P

> dar mi-ai atras atenția cu oferta de VPS. Am putea pune un nagios de
> monitorizare în afara poli. Motivul pentru care nu avem nagios propriu
> este că dacă pică serverul, nu mai are cine să avertizeze că nu merge.

We can do that, too.  Cum te coafează mai bine?  Instalez ce e nevoie și
configurezi tu, e ok așa?

Vlad