[rosedu-project] [idee] rosedu.org/status

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Wed Oct 16 20:57:46 EEST 2013

2013/10/16 Vlad Dogaru <ddvlad at herebedragons.ro>:

> Și ce vreți voi (Alex și Alex) cât de automatizabil e?  Tot tre' să stea
> cineva să bibilească diversele intrări în tabel, pentru că nu cred că
> are vreun script cum să se prindă dacă fubar.rosedu.org afișează junk
> sau nu.  Right?

Alex ăsta nu e optimist legat de chestia asta.
Discuția cred că era undeva legată de faptul că a fost forțată
descentralizare adminstrării serviciilor de pe serverele rosedu.org și
au ajuns să fie site-uri părăsite și fără responsabili. Și nu avem un
tracking pe asta.

> Either way, mă ofer să găzduiesc acest serviciu pe un server non-Poli,
> care are uptime bun (thanks to the VPS provider, nu că aș fi eu vreun
> guru).

În mare am ingorat ce ai zis (:P), dar mi-ai atras atenția cu oferta
de VPS. Am putea pune un nagios de monitorizare în afara poli. Motivul
pentru care nu avem nagios propriu este că dacă pică serverul, nu mai
are cine să avertizeze că nu merge.