[rosedu-project] [Py4School] Program profesori

Vicentiu Ciorbaru cvicentiu at gmail.com
Tue Oct 15 12:48:01 EEST 2013

Salut,

Vin cu o precizare in legatura cu programul profesorilor de informatica:

Am avut azi o discutie scurta cu profesoara mea de informatica din
liceu si am aflat urmatorul lucur:

Miercuri, in cadrul liceelor din tara, este zi metodica pentru
profesorii de informatica. Avem mari sanse ca multi profesori sa fie
disponibili in acea zi, ziua metodica implicand un numar redus de ore,
fiind dedicata activitatilor extrascolare. Poate reusim sa organizam
evenimentul in acea zi.

Vicentiu