[rosedu-project] Notiuni specifice Python @ Py4School

Alex Morega alex at grep.ro
Tue Oct 15 12:12:47 EEST 2013

On 15 Oct 2013, at 7:59, Mihai Tabara <tabara.mihai at gmail.com> wrote:

> intrebare: am vazut niste commenturi de la Alex prin care sugera sa
> punem mai mult accent pe list comprehensions si dictionare decat pe
> map/filter/lamda. Totodata, sugera sa scoatem partea de magic methods.
> Daca scoatem magic methods, pe ce altceva sa ma focusez in capitol ?
> (pe lista mai era si dir()/pip/docs.python.org)

(am pus lista în CC, să știe toată lumea de discuție)

Mi se pare util să le zicem despre pip și ceva poveste despre biblioteca standard, biblioteci 3rd party, și pypi. Also, să-i încurajăm să folosească shell-ul interactiv și să exploreze obiecte în el, dar asta trebuie să le spunem din prima zi.

-- Alex