[rosedu-project] [Py4School] A doua sedinta

Mihnea Dobrescu-Balaur mihnea at linux.com
Thu Dec 5 09:59:02 EET 2013

Salut Sebastian,

Py4School este un program in care noi predam profesorilor de liceu
(care vin insotiti si de elevi) Python, in ideea raspandirii acestor
cunostinte in mediul preuniversitar.

Cum iti doresti sa te implici in Py4School? Pe partea de invatare este
mai greu, fiind deja a doua jumatate a programului. Daca esti deja
experimentat cu Python, am putea folosi o mana de ajutor in partea de
explicare/predare.

Multumesc,
Mihnea

Mihnea Dobrescu-Balaur