[rosedu-project] [Py4School] A doua sedinta

Andrei Petre p31andrei at gmail.com
Sun Dec 1 11:46:13 EET 2013

2013/12/1 Mihnea Dobrescu-Balaur <mihnea at linux.com>:
> Salut,
>
> Eu am fost doar la prezentare, unde parea ca au avut sens lucrurile.
> Si-au dat seama ca au folosit deja OOP in cadrul exercitiilor
> anterioare si le-am facut analogii cu structurile din C pe care au
> parut sa le inteleaga.
>
> O impresie mai buna cred ca au Andrei, Mihai si Vicentiu, care au fost
> si in partea a doua si carora le multumesc pentru implicare. :)

Salut,

Eu am avut impresia ca profesorii stiau mai bine, in timp ce elevii nu
asimilasera asa de bine tot. Cred ca capitolul a fost un pic prea
bogat, poate putem baga un plugin care ascunde anumite sectiuni care
intra in detalii. Zic sa nu scoatem de tot detaliile pentru ca un
profesor chiar voia si clase statice, sa arate diferenta clara cu
metodele, deci greu sa-i impaci pe toti.

A ramas ca punem solutiile la primele 2 capitole. Poate mai pot
completa Mihai, Vicentiu.

Andrei

--
Andrei Petre