[rosedu-project] [Py4School] A doua sedinta

Mihnea Dobrescu-Balaur mihnea at linux.com
Sun Dec 1 04:37:47 EET 2013

Salut,

Eu am fost doar la prezentare, unde parea ca au avut sens lucrurile.
Si-au dat seama ca au folosit deja OOP in cadrul exercitiilor
anterioare si le-am facut analogii cu structurile din C pe care au
parut sa le inteleaga.

O impresie mai buna cred ca au Andrei, Mihai si Vicentiu, care au fost
si in partea a doua si carora le multumesc pentru implicare. :)

Mihnea

--
Mihnea Dobrescu-Balaur