[rosedu-project] Lansare ROSEdu Summer Workshops

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Thu Jun 7 09:57:52 EEST 2012

On Wednesday, 6 June 2012, Laura Vasilescu wrote:

> Până când se pot face înscrierile?

Este intr-adevar o informatie utila dar vrem sa vedem cam cati se inscriu.
Vom preciza pe site.

> Nu e specificat nicăieri și întreabă lumea pe facebook.

Cum a zis si Costash, se potnface inscrieri wi dupa ce a inceput sysadmin
workshop de exemplu deoarece nu stie nimeni sigur _in acest moment_ daca in
iulie sau august pleaca in vacanta.

Stiu ca mai sunt multe retusuri de facut, dar eu si Costash ne-am lasat
mailurile pentru a raspunde la orice fel de intrebare.

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu