[rosedu-project] [members] Fwd: Lansare ROSEdu Summer Workshops

Costash costashsrc at gmail.com
Wed Jun 6 23:50:36 EEST 2012

http://swarm.cs.pub.ro/~razvan/wiki/promovare#rosedu_summer_workshops

> Până când se pot face înscrierile?
> Nu e specificat nicăieri și întreabă lumea pe facebook.

Nu e specificat pentru că dorim să vedem cam cât de mulți sunt interesați
să participe.

În principiu ca și deadline ar fi undeva spre 20 iunie pentru system
administration, pentru restul putându-se face înscrieri și mai târziu.
Oricum nu e nimic bătut în cuie.

Costash.