[rosedu-project] [members] Imbunatatire prima pagina ROSEdu.org

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Tue Aug 14 17:52:00 EEST 2012

=== update starts here ===

Conform sugestiilor primite pana acum voi face urmatoarele modificari
deocamdata:
1) Schimb URL-ul RSS feed-ului in http://planet.rosedu.org/rss20.xml
2) Permutez butoanele in ordinea in care apar mentiunile din text.

Dau push la noapte cand o sa ajung acasa.

=== context starts here ===

Dupa cum ziceam acum vreo doua zile, "More stuff coming soon".

Vroiam sa adaug link la harta pe homepage-ul de pe rosedu.org, si
mi-am dat seama ca din cele patru butoane din dreapta jos, doar doua
sunt la fel si restul sunt nu numai de alt artwork, dar si de
dimensiuni diferite. Mi s-a parut ca arata cam trist, asa ca am cautat
niste icon-uri, le-am GIMP-uit cu zoom 1000% timp de vreo o ora si am
produs, zic eu, o varianta mai estetica.

Am gasit icon-uri de 48 de pixeli, ceea ce e perfect pentru noi pentru
ca ramane loc pentru al cincilea. Am modificat si textul putin. "You
are welcomed on $X" e cam la granita gramaticii.

In fine, am facut deocamdata commit-ul local si am pus aici un
screenshot cu ce am modificat[0].

Aruncati un ochi, ziceti-mi daca e ceva de schimbat, si daca nu, o sa
ii dau push maine seara.

[0] - http://swarm.cs.pub.ro/~adrian.sc/roseduorg-facelift-preview.png